Pokemon w tubce...Złapiesz je wszystkie? :D Współpraca Pokemon x Tony Moly

/
12 Comments
Odkąd Tony Moly zawitała do Sephory, marka stała się bardziej znana w Polsce. Mimo że oferuje tylko kilka produktów,  na pewno są osoby, które nigdy nie miały do czynienia z koreańskimi kosmetykami, ale skusiły się dzięki opakowaniom. Zamiast nudnego słoiczka, który oferują europejskie marki, mamy pandę czy jajeczko. 

Gdy Pokemony przeżywają drugą młodość na naszych smartphonach, kwestią czasu było rozpoczęcie współpracy z jakąś koreańską marką. I padło na Tony Moly. Podejrzewam, że pozostają nam zakupy przez Internet, ale i tak jest na co popatrzeć. :D

Co do oferowanych produktów, na razie nie ma zbyt dużej ilości informacji. Kremy do rąk, pianki do mycia twarzy i zapewne cushiony, chociaż ciężko stwierdzić. Nie pozostaje czekać. :D Niedługo powinna zalać nas instagramowa fala tej kolaboracji.


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kristine Watco (@tineyeorr)








Pozdrawiam, 
Szczera Marchewka


You may also like

12 komentarzy:

  1. Za Pokemonami nie przepadam i przyznam, że nawet nie zainstalowałam gry na komórkę. Nie zmienia to jednak faktu, że piankę do mycia twarzy i cushion Tony Moly chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, chyba sobie taką pyknę w paździenriku!Świetne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że pokemony do nas wróciły :) Bardzo lubiłyśmy te stworki a kosmetyki z nimi zyskują na urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, te Pokemony są wszędzie! :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki :) Chętnie złapałabym kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha widziałam już tą serię! Jest na nią teraz szał na Instagramie i każdy wrzuca zdjęcia produktów z pokemonami :D Mnie jakoś szczególnie nie urzekła - może dlatego, że nigdy nie byłam wielką fanką pokemonów ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niezłe działanie marketingowe z tymi pokemonami. Ja nie jestem ich jakąś wielką fanką, ale niektóre z nich są tak urocze, że chętnie kupiłabym jakiś krem z ich wizerunkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę *q*
    Nie interesuje mnie kosmetyk, chcę opakowanie :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. :) Chętnie zaglądam na Wasze profile, a co za tym idzie również odwiedzam blogi. Jednak komentarze z "Fajny blog, zapraszam do mnie" do tego zniechęcają. :)