Wyniki rozdania

/
11 Comments
Wiem, że jako wstępną datę wyników, podawałam wcześniejszy termin, ale totalnie zapomniałam o świętach. :D Plus napływ referatów na studiach (niestety i tak musiałam uczestniczyć w sprzątaniu) i innych takich. Dodatkowo mam spory remont w domu i w czasie wolnym od zajęć...mam co robić. Ale już niedługo. :)
Teraz dopiero mam chwilę na opublikowanie wyników. Zaczęłam przedwczoraj, ale pomyślałam, że to może nie być najlepszy dzień. :)

Nagroda powędruje do Ingi B. Gratuluję. :)

O wysłanie adresu do wysyłki proszę na maila (czarnoszarykot@gmail.com) lub na Facebooku.

Pozdrawiam,
Szczera Marchewka


You may also like

11 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. :) Chętnie zaglądam na Wasze profile, a co za tym idzie również odwiedzam blogi. Jednak komentarze z "Fajny blog, zapraszam do mnie" do tego zniechęcają. :)