Pomaganie, które nic Cię nie kosztuje? Jakiś haczyk?

/
21 Comments
Święta powoli się zbliżają. O tym zresztą przypominają nam dekoracje świąteczne w sklepach. Wniosek? Czas już zaplanować listę prezentów. Część osób buszuje po sklepach, inni wolą zasiąść z kubkiem ciepłego naparu przed komputerem i kliknięciem myszki zamówić prezenty z dostawą do domu czy z użyciem innej metody. 

Mój dzisiejszy post jest skierowany do tej drugiej grupy. Jakiś czas temu, przeglądając stronę facebookową jednej z fundacji opiekującej się kotami, natrafiłam na link do pewnej strony i podziękowanie. Podano kwotę, którą udało się uzbierać dzięki kliknięciu właśnie w ten adres. 

FANIMANI

Cały sekret polega na tym, że pomaganie nic dodatkowo nas nie kosztuje. Haczyk? Trzeba zrobić zakupy w jednym ze sklepów, które podjęły współpracę. Wszystko w bardzo prosty sposób.

Do wyboru mamy setki sklepów. Także stronę Spehory, Douglasa, beGlossy czy Beautikon (to właśnie tutaj możemy zakupić na 100% orginalne produkty od It's Skin). Zerknijcie czy Wasz ulubiony sklep nie jest na liście. Od teraz, przy okazji zakupów, możecie pomagać. :D

FANIMANI

Ostatnio jakoś mam trochę mniej czasu. Jest to zapewne związane ze świątecznym oddechem, który czuję na swoim karku (nienawidzę sprzątać tego regału na książki...). Ale nigdzie nie uciekam.

I jak, zdecydujecie się na pomoc? :D

Pozdrawiam,
Szczera Marchewka



You may also like

21 komentarzy:

  1. znam to ;) wchodze czasami dla karmimy psiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym i muszę zacząć korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, dziwię się, że jeszcze o tym nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szkoda, że nie jest bardziej rozpowszechniony ten pomysł.:(

      Usuń
  4. Fajnie, że napisałaś o tej stronie, nigdy nie słyszałam o możliwości pomagania w czasie robienie zakupów w internecie. Na pewno się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zasilisz szeregi pomagających.:D

      Usuń
  5. Nigdy o tym nie słyszałam, świetna sprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie akcje. I tak kupuję to, co jest mi potrzebne, a jeśli przy okazji mogę pomóc to uważam, że jak najbardziej warto to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym! Jak będę robić zakupy to będę miała to na uwadze :) jestem psiarą ale kotkom tez trzeba pomóc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo ciekawe! Jeszcze o tym nie słyszałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowość dla mnie, dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami pomaganie nic nie kosztuje, a mimo tego ludzie i tak z tego nie korzystają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. :) Chętnie zaglądam na Wasze profile, a co za tym idzie również odwiedzam blogi. Jednak komentarze z "Fajny blog, zapraszam do mnie" do tego zniechęcają. :)