Liebster Blog Award

/
12 Comments
Miałam dość ciężki tydzień, rok akademicki dopiero się zaczął, a już szykuje się deficyt wolnego czasu. Ta perspektywa trochę zepsuła mi humor i zjadła wenę. Z drugiej strony mam wolny dzień. Dlatego dzisiaj zebrałam się i odpowiedziałam na pytania. Zostałam nominowana aż trzy razy, także tych pytań troszeczkę się zebrało. :) 

Pytania od Kinga naturalnie:
1. Najlepsza rzecz jaką jadłaś?
Uwielbiam zupę pomidorową. Wcinałam ją chętnie od małego – na śniadanie, obiad i kolację. Najlepszą robi moja babcia. Daje dużo mąki, dlatego dobrze, że u niej stołuję się bardzo rzadko. ;D
2. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Chyba nie mam takiego, które zasługiwałoby na to miano.
3. Spodnie czy spódnica?
Wyglądam lepiej w spódnicy, dlatego właśnie ją wybieram. Ale najczęściej noszę spodnie. ;D
4. Wolisz używać gotowych czy samodzielnie przygotowanych kosmetyków?
Gotowych. Nie mam w tym kierunku jakiś szczególnych zdolności, dlatego korzystam z już przygotowanych dób. Aczkolwiek planuję coś dla siebie zrobić, raczej ograniczę się do maseczek.
5. Jesteś typem sportowca czy kanapowego leniuszka?
Jestem czymś pomiędzy. Lubię ćwiczyć, ale nie katuję się na siłowni. Należę do osób plus size i nawet jeśli uda mi się wrócić do starej wagi, to w xs nigdy mnie nie zobaczycie. Uwielbiam pływać, kocham także żeglarstwo, ale tego akurat za bardzo nie praktykuję. Niestety.
6. Jak jest twoja ulubiona pora roku?
Jesień! Mieszkam w zielonej części miasta, a gdy wracam z uczelni to chodzę bocznymi uliczkami. Na nich jest dużo liści po których uwielbiam chodzić. :)
7. Wierzysz w działanie kosmetyków przeciwzmarszczkowych?
Tak i nie. Jeśli mamy już zmarszczki to wiadomo, jeden krem o dwadzieścia lat nas nie odmłodzi. Ale odpowiednia pielęgnacja potrafi zdziałać cuda.
8. Czego nie lubisz w makijażu?
Brwi. Jest to zdecydowanie moja pięta achillesowa. Nie potrafię zrobić takich czarów, żeby wyglądały ładnie. Bardzo zazdroszczę tej umiejętności tym, którzy osiągnęli w tym mistrzostwo. 

9. Podkład płynny czy mineralny?
Płynny. Przez jakieś pół roku używałam sypkich minerałów, ale męczyło mnie nakładanie ich pędzlem. Minerał bardzo szybko znikał ze skóry, ważył się po krótkim czasie. Mój ideał byłby dobrze kryjącym płynnym minerałem.
10. Czy lubisz robić zakupy?
Staram się ich nie lubić, zresztą od tego zależy czego dotyczą. Dzisiaj wyruszyłam na poszukiwanie płaszcza i większość propozycji dostępnych w sieciówkach. Ceny wysokie, jakoś marna. Preferuję klasykę, więc wiele rzeczy mi się po prostu nie podobało, a te, które zasługiwały, aby do nich podejść okazywały się być bardzo marnej jakości. Ostatecznie kupiłam płaszcz w miejscu, gdzie najmniej spodziewałam się coś znaleźć. ;D
11. Jak jest Twoja najlepsza cecha?
Może empatia? Ciężko stwierdzić. Lepiej by było, gdyby na to pytanie odpowiedział ktoś, kto mnie zna a nie ja sama.

1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego?
Pewien żel aloesowy, który okazał się być moim nawilżającym ideałem. Wkrótce recenzja. :)
2. Czego najbardziej żałujesz w życiu?
W wielu sytuacjach za bardzo się wahałam. Lubię mieć czas na przemyślenie, a bywają takie sytuacje, że trzeba działać szybko.

3. W jakim kraju chciałabyś się urodzić?
Teraz bez angielskiego się nie obejdzie, a gdybym urodziła się w kraju anglojęzycznym – sytuacja byłaby o wiele łatwiejsza. ;D
4. Jesteś optymistką czy pesymistką?
Pesymistką. Chociaż staram się to ukrywać. ;D
5. Ulubione utwory muzyczne.Toż tego jest wiele! Wymienię tylko kilka. :)
2NE1 - I am the best
2NE1 - Ugly
EXID - Ah yeah
Omnia - Fee Ra Huri
Voltaire - When You're Evil 
Voltaire - Ex Lover's Lover
Big Bang - Fantastic Baby
EKT Gdynia - Ja stawiam
Exist Trace - Judea
Marilyn Manson - If I was your vampire
6. Coś, co zmieniło Twoje życie oraz światopogląd.
Nie było jednego wydarzenia, które by to zrobiło. Stopniowe zmiany wprowadzało obserwowanie rzeczywistości, poznawanie różnych ludzi.
7. Książka, która wywarła na Tobie największe wrażenie. Napisz dlaczego.Nie pamiętam tytułu ani autorki. Książkę napisała kobieta urodzona w Chinach. Została prokuratorem i opisała swoją pracę, nieznane (i niezbyt przyjemne) zwyczaje panujące tam. To, o czym nie nauczymy się wertując książki historyczne.
8. Gdybyś mogła mieć jakieś magiczne moce, co by to było?Jest ich wiele, ciężko wybrać jedną, nie żałując drugiej. ;D
9. Słońce czy deszcz?Deszcz. Jak się na niego zanosi, to zazwyczaj boli mnie głowa, ale uwielbiam powietrze po nim.
10. Gdybyś mogła przenieść się w przeszłość to jakie czasy byś wybrała?Raczej dobrze mi tutaj. :3
11. Ulubiona technika dbania o siebie.
Lubię minimalizm. Trochę sprzeczne z koreańskim podejściem do pielęgnacji, ale co ja poradzę? ;D

Pytania od Pa ti:
1. Skąd wziął się u Ciebie pomysł na blogowanie?Pomysł nie był mój. Tuż po udarze nie za bardzo mogłam wychodzić z domu, bardzo szybko się męczyłam, nie byłam duszą towarzystwa - wariowałam już powodu, ponieważ uświadomiłam sobie fakt, że się zmieniłam. Aby mieć zajęcie, pewna bardzo wspierająca mnie osoba stwierdziła, że powinnam założyć bloga i pisać o tym, czym się interesuję. Najdłużej zastanawiałam się nad adresem. Nie mam nic wspólnego z marchewką, ale tylko to mi przyszło do głowy. ;D
2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa i dlaczego?
Pytanie już padło.
3. Lubisz gotować? Pochwal się swoim popisowym daniem! :D
Lubię, ale najczęściej jest to mieszanka tego, co akurat mam pod ręką. Uwielbiam makaron z sosem śmietanowym i wędzonym łososiem. ;D
4. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do makijażu i dlaczego?
Ciemne szminki. +100 do pewności siebie. ;D
5. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji i dlaczego?
To pytanie padło.
6. Wolisz srogą zimę czy mega upalne lato?
Srogą zimę. Mogę wtedy się cieplej ubrać i jakoś idzie przeżyć. ;D
7. Jakie jest Twoje najskrytsze marzenie?
Nie zasługuje na opublikowanie tego tutaj! :)
8. Jakie filmy lubisz oglądać najbardziej? Może jakiś polecisz? :)
Z takich, które oglądałam już po kilka razy to Harry Potter oraz Thor (obie części) i Avengersi. Nic specjalnego, są to filmy przy których mogę odpocząć po ciężkim dniu. No a poza tym...


9. Jaki jest Twój stosunek do zwierząt? 
Lubię zwierzęta (no może poza krokodylami i paroma innymi...), a szczególnym uczuciem darzę koty.
Na ten gif natrafiłam podczas odpowiadania na pytania. ;D

10. Masz jakieś hobby? Jeśli tak to jakie?
Uwielbiam pisać. Ten blog nie jest moim pierwszym podejściem, poprzednie zawierały opowiadania, fanfiki. Lubię też żeglarstwo, ale teraz tak średnio to praktykuję.
11. Czego najbardziej w świecie nie znosisz?
Obłudy.


Odpowiedziawszy na pytania, przyszedł czas na osoby, które nominuję. Trochę się śpieszę, więc nominuję tylko sześć osób zamiast jedenastu.
Waszym zadaniem jest odpowiedzieć na te, które ja przygotowałam. Następnie formułujecie własną jedenastkę i tak dalej. Oczywiście musicie poinformować o tym nominowanych. :)
Nominuję:
Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony napój?
2. Kolory w których czujesz się najlepiej.
3. Gdybyś mogła wybrać jakim zwierzęciem chciała byś być, to byłabyś...
4. Ulubione miejsce na świecie.
5. Czym się interesujesz?
6. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, to co byś zmieniła?
7. Jaki jest Twój największy pożeracz czasu?
8. Rzecz bez której nie opuszczasz domu.
9. Wolisz prysznic czy kąpiel w wannie?
10. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
11. Miejsce w którym chciałabyś spędzić tegoroczne wakacje?


You may also like

12 komentarzy:

  1. Nasza babcia też robi taką zupę pomidorową, że klękajcie narody :D
    Gif do brwi... idealny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w życiu spróbowałam golenia brwi. Dobrze, że miałam grzywkę. ;D

      Usuń
  2. Oho, no proszę! Aż trzy nominacje. Normalnie się w to nie bawię, ale dla córki zrobię wyjątek i odpowiem na pytania. xD
    Hahah, spodziewałam się, że gdzieś wystąpi pomidorowa. :D Nie zdziwiłam się też na wspomnienie o Lokim i kotach. I przyznam, że wreszcie dowiedziałam się, że ta Twoja marchewka wzięła się w sumie znikąd. Nie dawało mi to spokoju. xD
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O marchewkę mogłaś dawno zapytać. xD Pomidorowa, koty i Loki to mój znak rozpoznawczy. ;D

      Usuń
  3. Dziękuję za nominacje :) Postaram się odpowiedzieć na pytania jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) Już mam dwie do LBA, a więc na pewno za niedługo na blogu pojawi się notka z tym związana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię pomidorówkę , choć nie jest moją ulubioną potrawą ;D no i z tymi krajami anglojęzycznymi, myślę że wybrałabym tę samą opcje bo mój angielski jest po prostu tragiczny -na prawdę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidorówka babci to numer 1. Uwielbiam też pierogi z kapustą i grzybami. ;D U mnie może tragedii nie ma, ale native speaker ma lepiej. :)

      Usuń
  6. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania :)) Także wolę deszcz, i mam identyczne nastawienie do angielskiego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoce przyciemnia skórę, a tego nie chcemy. Praktyczne podejście, a co! ;D

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. :) Chętnie zaglądam na Wasze profile, a co za tym idzie również odwiedzam blogi. Jednak komentarze z "Fajny blog, zapraszam do mnie" do tego zniechęcają. :)